FAQs

Conținut pliabil

Ce este YAYS?

YAYS este un brand de modă sustenabilă care creează în principal salopete pe bază de comandă, dar și alte articole de îmbrăcăminte. Colaborăm cu alte companii pentru a crea modele unice pentru articole de îmbrăcăminte din bumbac organic și poliester reciclat pe care le puteți găsi pe site-ul nostru.

Cum pot plasa o comandă?

Puteți plasa o comandă pe site-ul nostru selectând articolul dorit și
adăugându-l în coș. Apoi, urmați procesul de plată și intrați
informațiile dvs. de plată și livrare.

Ce metode de plata acceptati?

Acceptam mai multe metode de plata, inclusiv carduri de credit/debit (Visa, Mastercard, American Express), PayPal, Ramburs - COD (doar pentru comenzile din Romania)

Este sigur să plătesc pe site-ul vostru?

Luăm foarte in serios securitatea informațiilor clienților noștri
și am implementat numeroase măsuri pentru a ne asigura că informațiile dvs. sunt în siguranță. Site-ul nostru web este securizat prin SSL și folosim gateway-uri de plată de încredere pentru a procesa toate tranzacțiile.

Trebuie să îmi creez un cont pentru a plasa o comandă?

Nu, nu trebuie să vă creați un cont pentru a plasa o comandă pe site-ul nostru. Cu toate acestea, vă recomandăm să creați un cont pentru a ușura achizițiile viitoare.

Oferiți transport internațional?

Da, oferim transport internațional în multe țări. Vă rugăm să vedeți Politica de livrare pentru mai multe informații și o listă cu țările în care livrăm. Dacă nu găsiți pe lista noastră țara în care doriți să fie expediată comanda dvs., nu ezitați să ne contactați.

Cât timp va dura până sosește comanda mea?

Depinde de locația dvs. și de metoda de livrare ce o alegeți
la checkout.
Oferim transport gratuit pentru toate comenzile in Romania si pt
comenzi de peste 200 de euro in Europa. Odată ce comanda dvs. este finalizată, veți primi un număr de urmărire pentru acesta. Pentru mai multe detalii va rugam citi Politica de livrare

Îmi pot urmări comanda după ce o plasez?

Da, veți primi un număr de urmărire prin e-mail odată ce comanda dvs
fost expediata. Puteți folosi acest număr de urmărire pentru a vă urmări comanda pe site-ul curierului.

Pot să fac modificări la comanda mea după ce a fost plasată?

Din păcate, nu putem face modificări unei comenzi odată ce aceasta a fost
plasată. Cu toate acestea, dacă ne contactați imediat după plasarea comenzii,
este posibil să o putem anula, astfel încât să puteți plasa o nouă comandă cu
detalii corecte.

Care este politica ta de returnare?

Dorim să fiți complet mulțumit de achiziția dvs., așa că dacă nu sunteți mulțumit de comanda dvs. din orice motiv, o puteți returna în termen de 30
zile de la primirea acestuia. Vă rugăm să consultați pagina noastră Retururi pentru mai multe informații
și instrucțiuni.

Cum pot contacta serviciul pentru clienți?

Ne puteti contacta pe email la customers@yays.ro sau prin intermediul paginei Contacteaza-ne de pe website. Ne propunem să răspundem la toate întrebările
în termen de 24 de ore.